FUNDACIÓ DABAR

Regió Garraf
Telèfon 93.415.35.04
Persona de contacte Víctor Montero Espinoza
Fundadors Rafael Vilaplana Fuentes, Miquel Bayguall Llobet, Francesc Bosch Ferre, Víctor Montero Espinoza, Francesc Bofill Surís, Jaume Ayguadé Ayguadé, Tomàs Gimene Fabregat i René de la Sierra Rodríguez.
Objectius Promoció, investigació i estudi universitari aplicat al desenvolupament sociocomunitari i al desenvolupament dels valors laics, tolerants i solidaris.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Recerca
Activitats representatives Publicació llibre universitari (promoció investigadors joves). Convenció Europea Universitària (setembre 1996). Investigació "Escola i ciutadania europea" (amb una durada de 3 anys).1996-1999.
Tipus d'activitats Publicacions - Serveis de documentació - Serveis socials - Cursos-Congressos-Conferències - Cursos-Congressos-Conferències
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Formació Continuada - Promoció Local - Afers internacionals - Difusió Pensament - Filosofia i Humanitats - Ciències Socials
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 34.257,69 €
Participació en altres organismes Centre Europeu de Metodologia Aplicada (CEMA).
Rafael Vilaplana Fuentes
Miquel Bayguall Llobet