FUNDACIÓ DE LES FEDERACIONS ESPORTIVES DE CATALUNYA

Nom FUNDACIÓ DE LES FEDERACIONS ESPORTIVES DE CATALUNYA
Adreça Rambla de Catalunya, 81, pral.
Codi postal i ciutat 08008 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 934874575
Correu electrònic ramalo@ufec.cat
Objectius La Fundació té per objecte: a) Proposar accions per la millora de l'esport català. b) Ser un òrgan de debat i solució de problemes del món de l?esport. c) La captació de recursos econòmics per l'esport i els esportistes catalans. d) Assessorar i donar suport a les entitats esportives de Catalunya. e) Investigar, millorar la formació als professionals i directius del sector esportiu. f) Formar i assegurar la formació al llarg de tota la vida dels professionals i directius del sector esportiu. g) Facilitar la formació professional esportiva i la inserció laboral com a àrbitres i monitors/es esportius de joves en risc d?exclusió. h) Promoure la incorporació de les dones en les diferents professions de l?esport. i) Afavorir la incorporació de col?lectius en risc d?exclusió en activitats esportives inclusives. j) Col?laborar amb entitats socials i administracions per actuar conjuntament en la posada en pràctica de projectes d'impacte social tant en el nostre territori com en altres països. k) Donar suport a les federacions esportives, que vulguin realitzar projectes socials. I) Sensibilitzar la ciutadania sobre la realitat de les persones que es troben en risc social. m) Treballar conjuntament amb les administracions públiques competents en matèria d'esports, l'aplicació dels plans i programes esportius, desenvolupant segments com esport i dona, esport i discapacitat i esport i col?lectius en risc d?exclusió. n) Promoure el voluntariat esportiu. o) Aconseguir recursos per destinar-los a programes d?atenció, suport, investigació i innovació en matèria d'esports i col?lectius en risc d'exclusió.
Protectorat Generalitat de Catalunya
Data de registre 06/02/2017