FUNDACIÓ DEPORTIVA DE HÍPICA ADAPTADA FEDERICA CERDÁ

Lloc web http://ww.fundacionfc.org
Director i/o gerent Federico González Cerdá
Persona de contacte Victoria Rodríguez Simón
Fundadors Hol-Box, S.L. Federico González Cerdá (persona física que representa a Hol-Box, Cristina Cano Carrara i Cristina González-Cano.
Història La Fundació Federica Cerdá és una entitat privada sense ànim de lucre que es va inaugurar a l'octubre del 2011 de la mà de la família González-Cano. El compromís ètic i social de la família més el seu amor pels cavalls, va fer que adquirissi la hipíca a Sant Cugat del Vallès i la habilitessin, convertint-se així en la primera hípica adaptada i pensada principalment per a persones amb discapacitat. Des de la seva inauguració i fins els nostres dies, la fundació ha treballat i treballa per a millorar la vida de persones de pateixen alguna discapacitat mitjançant la hipoteràpia, tècnica que uilitiza el moviment del cavall al pas, amb fins terapèutics.
Objectius L'objectiu principal del projecte és millorar la qualitat de vida de nens i joves que pateixen algun tipus de discapacitat ja sigui psíquica, física o sensorial i d'aquesta forma omplir el buit assistencial sofert per les persones amb aquestes discapacitats amb una teràpia innovadora al nostre territori, diferenciada del context hospitalari.
Àrees d'activitats Salut (hospitalària) - Serveis socials
Activitats representatives La nostra activitat principal en els nostres primers mesos de vida ha consistit en impartir hipoteràpia. A partir d'aquesta tècnica hem tractat i tractem diferents malalties com a paràl·lisis cerebral, síndrome d'Angelman, autisme i hiperactivitat.
Tipus d'activitats Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal
Pressupost anual 189.800,00 €