FUNDACIÓ D'ESTUDIS SUPERIORS EN CIÈNCIES DE LA SALUT

Codi postal i ciutat 08500 Vic
Regió Osona
Persona de contacte Josep Arimany i Manso
Objectius La Fundació té per objecte: a) Promoure el planejament, l'orientació, la creació i el desenvolupament d'estudis universitaris i estudis superiors en l'àmbit de las Ciències de la Salut. b) Dur a terme tasques de formació de postgraduats i de recerca científica i cultural en l'àmbit de les Ciències de la Salut, mitjançant l'organització de cursos, seminaris, simposis i congressos i la provisió de fons bibliogràfics, documentals, audiovisuals i digitals. c) Impulsar la recerca i la transferència de coneixement en l'àmbit de les Ciències de la Salut, directament o per mitjà de la concertació amb altres universitats, institucions, empreses, i persones externes. d) editar i difondre publicacions bibliogràfiques, audiovisuals i digitals i realitzar produccions de disseny gràfic, amb finalitats pedagògiques, culturals, científiques, econòmiques i tecnològiques. e) Concedir premis, beques i ajuts de tota mena per a estudis i treballs relacionats amb les activitats que li són pròpies.
Josep Arimany i Manso (President)
Maria Mercè Rosich Vilaró (Vicepresidenta)
Josep Terradellas Cirera (Vocal)
Valentí Martínez i Espinosa (Vocal)