FUNDACIÓ DIABETES, ENDOCRINOLOGIA I METABOLISME-FUNDACIÓ DIABEM-

Telèfon 932919244
Fax 932919244
Correu electrònic hsp.endocri@bcn.servicom.es
Director i/o gerent Eduardo Nebot Tirado (president)
Persona de contacte Anna V. Pardo Davis
Data, creació de la fundació 01/01/1994
Fundadors Eduardo Nebot Tirado, Alberto de Leiva, Elena Millet, Carlos Ibáñez.
Història Fundació creada amb la finalitat de promocionar la millora de la qualitat assistencial, la docència i l'educació sanitàries i la investigació en el camp de les malalties endocrinometabòl·liques i de la nutrició, amb èmfasi en la diabetis mellitus i en la projecció europea i internacional. Està inscrita a la Generalitat de Catalunya amb data 30 de setembre del 1994.
Objectius Promoció de l'activitat assistencial. Activitat docent. Activitat investigadora. Col·laboració en congressos, conferències i simposis. Suport a publicacions. Ajut a les iniciatives dirigides a la satisfacció i la qualitat de vida dels pacients afectats de malalties en l'àmbit de l'endocrinologia, el metabolisme i la nutrició (amb èmfasi en la diabetis mellitus).
Àrees d'activitats Educació - Salut (hospitalària) - Recerca
Activitats representatives Organització del 34th Annual Meeting de l'Associació Europea per a l'Estudi de la Diabetis (EASD) el setembre de 1998, amb 10.000 assistents. Desenvolupament de projectes d'investigació en telemedicina en consorcis de la Unió Europea. Diplomatura europea en diabetis per a infermeria en col·laboració amb la Federació Europea d'Infermers en Diabetis (FEND) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Enginyeria i Tecnologia - Formació Continuada - Afers internacionals
Sectors atesos: serveis socials i salut Malalts crònics - Joventut - Família - General - Infància
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 378.785,77 €
Participació en altres organismes European Association for the Study of Diabetes (EASD), Institut de Recerca de l'Hospital de Sant Pau.
Eduardo Nebot Tirado (president)
Alberto de Leiva (vicepresident)
Carlos Ibáñez (vicepresident)
Elena Millet (secretària)