FUNDACIÓ DIFERÈNCIA2 LÁCTICS

Codi postal i ciutat 25600 Balaguer
Regió Noguera
Telèfon 973450555
Objectius La Fundació té per objecte: a) Fomentar que les explotacions inverteixin en genètica, epigenètica i seguretat sanitària, en vaques productores de llet tipus A2A2, en la millora de la gestió i eficiència de les seves explotacions, i com a conseqüència d'aquestes actuacions puguin afegir valor al seu producte, ressaltant les seves qualitats nutricionals i saludables i orientant-lo cap al mercat. b) Constituir un centre de coneixement: que estimuli la formació, informació, divulgació, especialització, innovació i eficiència de les explotacions lleteres en general, i del seu producte en particular. c) Generar vincles i sinergies amb els centres d'investigació per impulsar el desenvolupament de nous productes, la innovació ecològica, l'estímul de la demanda, a través d'una especialització intel·ligent. d) I en general, la realització de tots els actes lícits, per l’interès general, sempre que estiguin relacionats els fins abans esmentats, i que justifica la creació de la fundació.
Protectorat Generalitat de Catalunya
Data de registre 31/05/2017