FUNDACIÓ ECHEVARNE

Telèfon 902525500
Correu electrònic fundacion@echevarne.com
Lloc web http://www.echevarne.com
Director i/o gerent Marc Isamat Riviere (Director Científic), Montse Orriols Orriols (gerent)
Persona de contacte Montserrat Orriols Orriols
Data, creació de la fundació 01/01/1993
Fundadors Laboratoris Echevarne
Història La Fundació Echevarne va néixer l'any 1993 a partir de la iniciativa del Dr. Fernando Echevarne, com a homenatge i agraïment al treball i l'esforç de totes les persones que dia rere dia ens han permès créixer i avançar en el camp de l'analítica.
Objectius De naturalesa investigadora científica: promoció, realització i finançament d'estudis i investigacions clíniques i experimentals dins el camp de les ciències de la salut, a la mateixa Fundació o en altres centres.
Àrees d'activitats Recerca - Salut (hospitalària)
Activitats representatives V PREMI NACIONAL D’ONCOLOGIA FUNDACIÓ ECHEVARNE
Tipus d'activitats Beques i premis - congressos científics - cursos-congressos i conferències - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut
Àmbit geogràfic d'actuació Estat Espanyol
Pressupost anual 12.000,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Instituto Valenciano de Fertilidad, Fundación Científica de la Asociación Española Contra el Cáncer, Fundació Bosch i Gimpera-Universitat de Barcelona, Fundació Catalana de Gastroenterologia, Fundació Pi i Sunyer, Fundación Universidad y Empresa - Universitat de les Illes Balears, Funación Irmâo José Otâo (Brasil), Coordinadora Catalana de Fundacions, M.D. Anderson Cancer Center (Houston, EEUU), The Burnham Institute - La Jolla Cancer Research Foundation (La Jolla, EEUU), Laboratori de Patologia Estructural i Molecular - Hospital Germans Trias i Pujol (Badalona, Barcelona), Servei d’Anatomia Patològica - Hospital Universitari de la Vall d’Hebron, Departament d’Hematologia - Hospital Clínic de Barcelona, Departament de Bioquímica, Facultat de Ciències Químiques – Universitat de Barcelona, Facultat de Farmàcia – Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Internacional de Catalunya, Universidad de Verano de la Universidad Complutense de Madrid, El Escorial, Universidad John F. Kennedy (Argentina), Agencia Española de Cooperación Internacional, Instituto Serrate.Medical Forum, Barcelona, Generalitat de Catalunya, Col•legi de Metges de Lleida, Federación Española de Asociaciones de síndrome X Frágil i la resta d’Associacions de la SXF de tota Espanya, University of California Medical School a Davis, EUA., FIMABIS (Fundación Pública Andaluza para la Investigación de Málaga en Biomedicina y Salud) Hospital Parc Taulí de Sabadell (Barcelona), Associació per a Vèncer l’Autisme i Trastorns del Desenvolupament (AVA), Departament de Fisiologia Animal de la Facultat de Biologia de la Universitat Autònoma de Barcelona, Fundació per a la Fibromiàlgia i la Síndrome de Fatiga Crònica, Institut de Medicina Preventiva i Personalitzada del Càncer (IMPCC), Fundació Talita, Intitut d’Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL).
Margarita Santamaría Ariño (Vocal)
Nativitat Plana i Vilimelis (Vocal)
Miquel Roca i Junyent (Vocal)
Xavier Roca Ferrer (Vocal)