FUNDACIÓ EDUARD SOLER - ESCOLA DE TREBALL DEL RIPOLLÈS

Persona de contacte Joan Franch Puig
Data, creació de la fundació 01/01/1996
Fundadors Sr. Eduard Soler Font
Història Es tracta d’una fundació privada sense ànim de lucre. Es va constituir el 1996 per iniciativa d’Eduard Soler i Font. Es va crear l’Escola del Treball del Ripollès, el Centre Tecnològic Eduard Soler. Posteriorment la FES estableix com a línia de renovació i objectiu estratègic ser el referent en l’àmbit de la mecatrònica, amb una oferta formativa de formació professional integrada i amb una oferta de serveis tecnològics innovadors i especialitzats.
Objectius Promoure la creació d’una escola de formació i reciclatge professional que ofereixi ensenyament de tipus tecnològic a totes aquelles persones que ho desitgin. Suport tecnològic a les empreses de l'entorn, tant en serveis d'enginyeria com en prototipatge. Enfortiment del desenvolupament de la capacitat competitiva empresarial, en l'àmbit de la tecnologia i la innovació. Foment de l'emprenedoria tant en l'àmbit de l'ensenyament com en el de l'activitat empresarial. Enfortiment del desenvolupament de la capacitat competitiva empresarial, en l’àmbit de la tecnologia i la innovació.
Àrees d'activitats Educació - Recerca
Activitats representatives Educació-Recerca-Cooperació/Desenvolupament Internacional
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Projectes cooperació i desenvolupament
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Desenvolupament - Enginyeria-Tecnologia - Formació Continuada - Promoció Local