FUNDACIÓ educaBOT

Lloc web http://www.fundacioeducabot.org
Persona de contacte Carles Soler
Data, creació de la fundació 31/10/2012
Objectius La Fundació educaBOT té com objectiu promoure la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques a través de la robòtica, fomentant els valors del treball en equip, la innovació, la creativitat i la cultura de l'esforç.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives - VEX Robotics Competition (VRC) ofereix als estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatus (12-18 anys) i universitat (18-23 anys) una plataforma per acostar-se de manera lúdica i divertida a la ciència, la tecnologia, l´enginyeria i les matemàtiques (STEM). Els estudiants amb l´orientació d'un mentor col·laboren per construir robots innovadors i superar un repte. A més, la VRC fomenta i desenvolupa competències acadèmiques i personals. - La World Robot Olympiad és una divertida i desafiant competició que ofereix als estudiants de fins a 19 anys l'oportunitat d'ampliar els seus horitzons a través de la plataforma robòtica educativa LEGO, que promou la creativitat, la millora de la comunicació i les habilitats de cooperació per enfortir la capacitat d'adquirir nous coneixements.
Àmbit geogràfic d'actuació Estat Espanyol
Pressupost anual 25.000,00 €