FUNDACIÓ EDUCARE INSTRUENDO

Persona de contacte Joan Josep Roca Fernandez
Data, creació de la fundació 01/01/2014
Fundadors Joan Josep Roca Fernández
Història La Fundació Educare Instruendo inicia la seva activitat al curs 2014-2015. Realitza les seves activitats a les escoles Joan Roca Guipúscoa, Joan Roca Meridiana i Centre d'Estudis Roca. El seu fundador, el Sr. Joan Josep Roca, porta 50 anys en l'àmbit de l'educació.
Objectius Té com a finalitat donar resposta a les necessitats i reptes educatius de cada moment, per aconseguir que els estudiants assoleixin una formació de qualitat. Per fer-ho possible compte amb les escoles Joan Roca i el Centre d'Estudis Roca amb les que comparteix un model i un projecte educatiu comú.
Àrees d'activitats Educació
Activitats representatives Atorgament d'ajuts i beques. Formació del professorat. Escola de mares i pares. Intercanvi d'alumnes que realitzen les pràctiques a l'estranger Fomentar la participació en jornades educatives
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 270.000,00 €