FUNDACIÓ EL MILÀ

Telèfon 667 466 295
Correu electrònic info@fundacioelmila.org
Lloc web http://www.fundacioelmila.org
Director i/o gerent Anna Peña (Coordinadora)
Persona de contacte Clara Nubiola
Data, creació de la fundació 01/03/2015
Fundadors Ricard Nubiola Bellido, Clara Nubiola Orriols, Núria Nubiola Orriols
Història Fundada al març de 2015, és una Fundació que neix de l’interés comú dels membres d’una família, en les tasques vinculades a la sensibilització entorn el medi ambient i el territori. Des del 2015 hem fet un únic projecte, el conte dels Ninots, consistent en l’edició d’un llibre infantil que parla sobre uns superherois/nes de ciutat, i el desenvolupament d’un projecte educatiu al voltant d’aquest dirigit a centres oberts de Catalunya.
Objectius Fomentar la consciència, la reflexió i l’educació entorn el territori i el medi ambient, generant o donant suport a projectes de caràcter creatiu, amb especial incidència en aquells destinats a col·lectius amb vulnerabilitat social.
Àrees d'activitats Cultural - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Edició del llibre infantil el conte dels ninots. Edició del dossier educatiu del Conte. Promoció del projecte educatiu a centres oberts de Catalunya.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Exposicions - Publicacions - Sensibilització
Sectors atesos: serveis socials i salut Família - General - Infància - Joventut - Pobres
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 15.000,00 €