FUNDACIÓ ELISAVA ESCOLA UNIVERSITARIA

Fax 93.552.56.65
Correu electrònic salbert@elisava.net
Lloc web http://www.elisava.net
Director i/o gerent Ramon Benedito (Director General) / Santiago Albert (Gerent)
Persona de contacte Santiago Albert
Història Elisava és l'entitat pionera en els estudis de disseny a Espanya. L'Escola, fundada el 1961, forma part de la Institució Cultural del CIC. Des de 1995 Elisava és un centre docent adscrit a la Universitat Pompeu Fabra. Durant aquest temps, Elisava ha desenvolupat una línia de formació, d'investigació i de col·laboració amb empreses i centres docents nacionals i internacionals.
Objectius Creativitat, innovació, societat, cultura, tecnologia, medi ambient…tots aquests àmbits s'unifiquen en la comunitat Elisava. L'Escola incorpora i integra coneixements de diferents disciplines per transmetre una educació de responsabilitat davant el futur als estudiants de Graduat Superior en Disseny i als diplomats d'Arquitectura Tècnica, d'Enginyeria Tècnica en Disseny Industrial i dels diferents cursos de màsters i postgraus.
Àrees d'activitats Recerca - Cooperació/Desenvolupament/Internacional - Educació
Activitats representatives Oferta acadèmica: 3 titulacions universitàries de grau i 50 de postgrau.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Enginyeria - Dansa - Arquitectura i Urbanisme - Audiovisuals - Afers internacionals - Altres - Conservació Patrimoni
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 9.133.000,00 €