FUNDACIÓ EMPRESARIS FEMCAT

Regió Barcelonès
Telèfon 93 301 42 28
Correu electrònic info@femcat.cat
Director i/o gerent Teresa Navarro (Directora General)
Persona de contacte Teresa Navarro
Data, creació de la fundació 12/01/2005
Fundadors Adriana Casademont Runi, Albert Esteve Cruella, Alex Massó Carreté, Carles Sumarroca Claverol, German Ramon-Cortés Montaner, Joan Gummà Maragall.
Història FemCAT és fruit de la inquietud d'un grup d'empresaris per la pèrdua de representativitat de la societat civil a Catalunya. La seva reflexió va donar lloc a la redacció del Manifest i dels objectius el 2004 i la constitució en Fundació el 2005.
Objectius Dur a terme i donar suport a iniciatives que serveixin pel progrés de la societat catalana. Donar un important pas endavant, convertint Catalunya en un dels països capdavanters socialment i econòmicament, a Europa i al món.
Activitats representatives Programa Parlament i Empresa. Programa Escola i Empresa. Viatges de benchmarking.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Projectes cooperació i desenvolupament - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Promoció Local
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 365.000,00 €
Participació en altres organismes Centre Unesco de Catalunya, FerrMed, Barcelona Graduate School of Economics, Barcelona Institute of Sciencie and Technology, Fundació Barcelona Excellence in Science and Technology.
Pau Relat (President)
Xavier Fitó (Vicepresident)
Elena Massot (Vicepresidenta)
David Nogareda (Vicepresident)