FUNDACIÓ ESCLAT MARINA

Civil
Jordi González Barrufet
Jordi González Barrufet
La Fundació Esclat Marina neix des de l'Associació Esclat, una entitat sense afany de lucre i declarada d'utilitat pública, que atén a persones amb paràlisi cerebral i altres discapacitats similars, amb l'objectiu de gestionar serveis d'habitatge per a persones amb pluridiscapacitat. Actualment, la fundació gestiona la Residència Esclat Marina i el Servei de Respir.
Associació Esclat
Contribuir , des del seu compromís ètic, mitjançant suport i oportunitats, a que cada persona amb paràlisi cerebral o altres discapacitats similars i la seva família pugui desenvolupar el seu projecte de qualitat de vida, així com promoure la seva inclusió com a ciutadana de ple dret en una societat justa i solidària. L'Associació Esclat desenvolupa la seva activitat majoritàriament a Catalunya.
Joan Bertran (President), Ramón Ribera Lluvià (Secretari), Alfredo Bayón Roset (Tresorer), Joan Gracià Morelló (Vicepresident), Angel Juarez (Vocal), Emili Coco (Vocal), Ignasi Ortilles (Vocal), Joan Rovira (Vocal), Lola de la Fuente (Vocal)
2.146.000,00 €