FUNDACIÓ ESTEL

Nom FUNDACIÓ ESTEL
Adreça Barrinou, 29, bxs.
Codi postal i ciutat 25600 Balaguer
Regió Noguera
Telèfon 973447903
Persona de contacte Lluís Pijuan i Vilà
Data, creació de la fundació 07/11/1992
Fundadors Brígida Pijuan Vilà, Lluís Pijuan Vilà, Maria Pijuan Vilà, Joaquina Pijuan Vilà, Blai Pijuan Vilà, Dolors Canadell Anadalmay, Martina Blanco Escandell, Asumpta Pijuan Canadell, M. Carme Pijuan Canadell, Montserrat Pijuan Canadell, Lluís Pijuan Canadell , Josep M. Pijuan Canadell, Joan Pijuan Canadell, Felip de Jesús Alfred Ladrón i Bercebal, M. Gabriela Redondo Hermida, Inés Ruíz Casas, Inmaculada Pijuan Blanco, Francesc Xavier Pijuan Blanco, Lluís Pijuan Blanco, Josep M. Pijuan Blanco, Amando Conca Medinas, M. Isabel Barceló Serra i Josepa Tuduri Torres.
Objectius Premi Donya Encarnació Vilà i Escoda. Donatiu al Taller l'Estel de Nens Disminuïts. Premis d'escacs escolars. Ajuts Francesc Xavier Pijuan Canadell.
Àrees d'activitats Cultural - Serveis socials
Activitats representatives Premi Doña Encarnació Vilà i Escoda. Donatiu al Taller l'Estel de Nens Disminuïts. Premis d'escacs escolars.
Tipus d'activitats Beques i premis
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Esportives - Promoció Local - Lleure
Sectors atesos: serveis socials i salut General - Infància - Joventut - Marginats - Discapacitats
Àmbit geogràfic d'actuació Local