FUNDACIÓ FOTO COLECTANIA

Persona de contacte Paula Medrano
Data, creació de la fundació 01/01/2001
Fundadors Mario Rotllant
Història Foto Colectania va iniciar la seva activitat a finals de gener 2002. Des de aleshores, organitza exposicions i activitats paral·leles en torn al col·leccionisme de fotografia. La fundació posseeix una col·lecció pròpia de fotografies d'autors d'Espanya i Portugal, des de els anys 50 fins la actualitat. Aquests fons es poden consultar a la base de dades a la fundació, on també hi ha una biblioteca oberta al públic.
Objectius La Fundació Foto Col·lectania és una entitat privada sense afany de lucre, amb el fi de difondre el col·leccionisme de fotografia.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Recerca
Activitats representatives Exposicions, edició de catàlegs, cursos de coleccionisme i activitats
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Art i espectacles - Assistència Sanitària - Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions - Publicacions - Serveis de documentació
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Audiovisuals - Conservació Patrimoni - Difusió Pensament - Literatura-edicions