FUNDACIÓ IGENUS

Codi postal i ciutat 08008 Barcelona
Regió Barcelonès
Correu electrònic esanchez@genus.es
Objectius Promoure la protecció de la infància i el respecte de la legislació nacional i internacional que ho desenvolupa i, molt especialment, la Convenció de Nacions Unides dels Drets del Nen de 1989, el Conveni del Maig de 1993 relatiu a la protecció del Nen i a la cooperació en matèria d'adopció internacional, la Carta Europea dels Drets del Nen, sempre tenint en compte l'interès superior del Menor, el respecte als seus drets fonamentals i el lliure desenvolupament de la seva personalitat en els àmbits familiar i social. La integració social i laboral de col·lectius en situació o risc d'exclusió social, tant nacionals com estrangers La protecció i promoció de polítiques de prevenció i lluita contra la violència de gènere i domèstica. Promoció i foment de les condicions que possibilitin la igualtat entre els sexes i la participació de la dona en tots els àmbits de la vida política, econòmica, cultural i social. Cooperació i formació al desenvolupament i col·laboració amb entitats tant públiques com privades, nacionals o internacionals per a garantir la consecució de les fins. Promoció dels Drets Humans i de la Justícia Alternativa i la mediació. Promoció de la formació permanent en els àmbits d'interès per a la consecució dels seus objectius.
Àmbit geogràfic d'actuació
Protectorat Ministeri de treball i Assumptes Socials