FUNDACIÓ INSTITUT D’EDUCACIÓ CONTÍNUA (idEC)

FUNDACIÓ INSTITUT D’EDUCACIÓ CONTÍNUA (idEC)
Balmes, 132
1994-03-25
Vicenç Margalef Parellada- Cap d'Administració i Finances
Pilar Soldevila
Gerència:
Jaume Badía i Pujol
Universitat Pompeu Fabra, Fundació Universitat Nova, Price Waterhouse and CO i CiA, Consorci Zona Franca de Barcelona, Telefónica de España SA, Banca Catalana SA, Caixa d'Estalvis de Catalunia, Fundació Bufete Cuatrecasas, Cambra de Comerç, indústria i Navegació de Barcelona, Arthur Andersen.
Promoure el progrés de la societat i contribuir-hi, tot inserint els tècnics i professionals en el seu àmbit professional específic i ampliant els seus coneixements acadèmics, científics i culturals.
Rector de la UNIVERSITAT POMPEU FABRA, Prof. Jaume Casals i Pons ( President), FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, directora social corporativa, Sra. Jualiana Bilert Barnet (Vicepresidenta), UNIVERSITAT POMPEU FABRA, Vicerector adjunt al rector, Prof. Pelegrí Viader Canals (Vicepresident), ABERTIRS INFRAESTRUCTURAS, S.A., gerent de relacions institucionals, Sr. Josep Maria Mirmi (Vocal), ARMARD BASI, S.L., presidenta, Sra. Nuria Basi (Vocal), AUTORITAT PORTUÀRIA DE BARCELONA, subdirectora general d'organització i recursos interns, directora social corporativa, Sra. Catalina Grimalt Falcó (Vocal), BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA, S.A., director de talent i cultura Catalunya, Sr. Miguel Ángel Carrasco (Vocal), BAYER HISPANIA, S.L., director del departamente de RH, Sr. Francesc León i Carreras (Vocal), CAMBRA DE COMERÇ, INDÚSTRIA I NAVEGACIÓ DE BARCELONA, (pendent de designació del representant) (Vocal), CAPGEMINI ESPAÑA, S.L., (pendent designació del representant) (Vocal), CONSORCI LA ZONA FRANCA DE BARCELONA, adjunta a direcció de làrea de Serveis i Recursos HUmans, Sra. Raquel García Cano (Vocal), CORPORACIÓN RADIOTELEVISIÓN ESPAÑOLA, S.AL, director de làrea de cinema i ficció, Sr. Fernando Javier López i Puig (Vocal), DELOITTE, S.L., directora de recursos humans, Sra. Maite Poyos i Peralta (Vocal), ERNST&YOUNG, S.L., sòcia audit services, Sra. Rosallía Soler Villa (Vocal), FUNDACIÓ CUATRECASAS, soci, Sr. Jorge Arqués i Picañol (Vocal), FUNDACIÓN GARRIGUES, sòcia, Sra., Miriam Barrera i Ubieto (Vocal), FUNDACIÓN NATURGY, (pendent designació representant) (Vocal), INCASOL, president del Consell d'Innovació, Coneixement i Documentació, Sr. Pere Serra i Amengual (Vocal), INTERNACIONAL BUSSINES MACHINES, S.A., director regional de Catalunya, Aragó i Balears, Sr. Marc Estapé i Solernou (Vocal), KPM AUDITORES, S.L., soci, Sr. Alex Núñez (Vocal), NOVARTIS FARMACÈUTICA, S.A., directora de relacions institucionals, Sra. Concha Marzo i Carpio (Vocal), PRICEWATERHOUSE COOPERS AUDITORS, S.L.,soci, Sr. Ramon Aznar i Pascual (Vocal), TELEFÓNICA ESPAÑA, director d'Administracions Públiques i Serveis Digitals de Catalunya, Sr. Bruno Vilarasau (Vocal), UNIVERSITAT POMPEU FABRA: Catedràtic de Filosofia del Dret, Prof. Josep Joan Moreso i Mateos (Vocal), Comissionat per al'estratègia del grup UPF, Prof. Carles Ramió i Matas (Vocal), Gerent, Sr. Jaume Badía i Pujol (Vocal), Presidenta del Consell Social, Sra. Montserrat Vendrell i Rius (Vocal), Vicerectora, Direcció de projectes per a la Docència, Prof. Cristina Gelpí i Arroyo (Vocal), Vicerectora, Direcció de projectes per al compromís social i la igualtat, Prof. Mònica Figueras i Maz ( Vocal), Secretaria no membre (Vocal), BSM, Cap del departament legal i compliance, Sra. Yolanda González Silva (Vocal )
19640737