Nom FUNDACIÓ INSTITUT RAMON MUNTANER. FUNDACIÓ PRIVADA DELS CENTRES D'ESTUDIS DE PARLA CATALANA
Adreça Mas de la Coixa. Rotonda Eix de l'Ebre, s/n
Codi postal i ciutat 43770 Móra la Nova
Regió Ribera d Ebre
Telèfon 977401757
Correu electrònic info@irmu.org
Lloc web http://www.irmu.org
Director i/o gerent M. Carme Jiménez Fernández, M. Carme Jiménez Fernández
Persona de contacte M. Carme Jiménez Fernández
Data, creació de la fundació 03/07/2003
Fundadors Generalitat de Catalunya, Coordinadora de Centre d'Estudis de Parla Catalana
Història La Fundació va ser constituïda el 3 de juliol de 2003. El seu patronat el conformen la Generalitat de Catalunya i la Coordinadora de Centres d'Estudis de Parla Catalana, que nomenen set patrons cadascuna. La seva seu es troba al Mas de la Coixa de Móra la Nova (Ribera d'Ebre).
Objectius L'objectiu principal de la Fundació és el suport als centres i instituts d'estudis de recerca local i comarcal, entitats sense finalitat de lucre, que desenvolupen la seva activitat i projectes en l'entorn més immediat. Actualment mantenim contacte amb més de 300 entitats.
Àrees d'activitats Cultural - Recerca
Activitats representatives Base de dades dels centres d'estudis a internet, Recercat. Jornada de Cultura i Recerca Local dels territoris de parla catalana, Calendari anual dels centres d'estudis, incorporació de les publicacions dels centres d'estudis a RACO i suport econòmic i logístic als altres centres.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions - Publicacions - Recerca - Serveis de documentació
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Socials - Conservació Patrimoni - Desenvolupament - Filosofia i Humanitats
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 616.000,00 €