FUNDACIO INTERNACIONAL SOLIDARITAT COMPANYIA DE MARIA - FISC

Director i/o gerent M. Dolores Lasheras Agirre
Persona de contacte M.Montserrat Martí i Oliveras
Data, creació de la fundació 03/03/1994
Fundadors M Dolores Lasheras Agirre, M.Angeles Lauzurica Orue, Leopoldo Diez de Fortuny, Isabel Mericaechevarria Erquiaga, M. Pilar del Rio Chavarri
Història Neix per la necessitat de transformar les ajudes que es feien als països del Sud, en projectes de cooperació pel desenvolupament que fessin possible el canvi i millores en la qualitat de vida. Actualment som presents 24 països i a Catalunya des de l’any 1996.
Objectius Sensibilització i educació pel desenvolupament als ciutadans pel que els problemes de la pobresa. Denuncia de les situacions que la generen i impulsar la solidaritat. Cooperació pel desenvolupament a finançant projectes amb la implicació de les contraparts per millorar les condicions de vida dels països empobrits i minories excloses.
Àrees d'activitats Educació - Medi Ambient - Salut (hospitalària)
Activitats representatives Projecte d’hortes comunitàries a Paraguai – Compra d’un ecògraf per l’hospital de l’illa d’Idji a la R.D. del Congo – Canalització d’aigua potable a la R.D. del Congo
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Desenvolupament - Enginyeria-Tecnologia - Medi Ambient - Promoció Local
Sectors atesos: serveis socials i salut Dones - Família - Infància - Joventut