FUNDACIÓ INTRESS PARA LA INTEGRACIÓN

Correu electrònic cee@intress.org
Lloc web http://www.intress.org/intress/fundacion-intress
Persona de contacte Daniel Sánchez Rodríguez
Objectius La finalitat global i principal de la Fundació és la millora de les condicions de vida de les persones amb discapacitat psíquica, física i sensorial. Els mitjans per a aconseguir aquest objectiu són la promoció i el foment de la prevenció, l'educació, l'oci, la formació professional, l'activitat laboral, l'atenció residencial, la funció tutelar i l'assistència sanitària, cultural i social. Donant especial importància a la inserció en el mercat laboral ordinari d'aquestes persones. Altre objectiu de la Fundació és donar a conèixer la realitat del món de les discapacitats a la comunitat, perquè les persones afectades se sentin acceptades i disposin d'ajuda i suport necessari. Seran beneficiaris directes dels programes, serveis i activitats que desenvolupi la Fundació tant les persones amb discapacitat psíquica, mental, física i sensorial, com les persones sense discapacitat de la millora de les quals pugui derivar-se un benefici directe o indirecte per a les persones discapacitades.
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions
Protectorat Ministerio de Educación, Cultura y Deporte