FUNDACIÓ JOSEP COMAPOSADA

Director i/o gerent Francisco Neira Leon
Persona de contacte Xavier Martínez Villareal
Data, creació de la fundació 01/01/1988
Fundadors UGT de Catalunya.
Història La Fundació Josep Comaposada és, alhora, la Fundació Cultural i de Cooperació Internacional de la UGT de Catalunya. Va ser creada el 1988, coincidint amb el centenari de la fundació de la UGT, que va tenir lloc a Barcelona, i porta el nom d'un dels fundadors de la UGT.
Objectius Promoure la formació, la cultura sindical i la cooperació internacional entre els treballadors i les treballadores.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Projectes de cooperació al desenvolupament i de formació sindical a Centroamèrica i el Magrib. Exposicions d'arts plàstiques i temàtiques. Cursos de llengua i comunicació per a quadres de la UGT.
Tipus d'activitats Sensibilització - Projectes de cooperació i desenvolupament - Exposicions - Serveis de documentació
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Desenvolupament - Promoció Local - Formació Continuada - Arts
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 1.109.804,11 €
Dirigents de la UGT de Catalunya i personalitats independents.
Data de registre 21/08/1992
Any de les dades 2000