FUNDACIÓ LA MARATÓ DE TV3

Persona de contacte Begonya Garcia Batllori, Cap de comunicació
Data, creació de la fundació 01/01/1996
Fundadors Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Història Va ser creada l'any 1996 per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals.
Objectius Coordinar les campanyes de sensibilització social i de divulgació educativa sobre les malalties que es tracten en el programa La Marató de TV3, administrar els recursos que s'obtenen per destinar-los a fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència en les malalties que centren el programa i donar suport logístic i organitzatiu al programa la Marató de Tv3.
Àrees d'activitats Recerca - Salut
Activitats representatives Convocatòries públiques en l'àmbit social i de la recerca biomèdica; campanyes gràfiques i audiovisuals temàtiques; sensibilització, divulgació i difusió social; finançament de la recerca biomèdica; Simposi científic, Lliurament d'ajudes a la recerca biomèdica, etc.
Tipus d'activitats campanyes gràfiques i audiovisuals temàtiques - congressos científics - Convocatòries públiques en l'àmbit social i de la recerca biomèdica - finançament de la recerca biomèdica - sensibilització, divulgació i difusió socia
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Educació - Salut - Social
Sectors atesos: serveis socials i salut Recerca
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya