FUNDACIÓ LA MIRANDA

Regió Vallès Oriental
Correu electrònic lamirandallinars@yahoo.es
Director i/o gerent &, &
Fundadors Mª Mercè Bachs Folch, MªAngels Folch Munne, Rosa Mª Farré Pascual, Mercè Porta Pernia, Emili Alfaro Pérez, Josep Calvera Pi, MªAntònia Grau Nogueras, Josep Lasurt Massanes, Ajuntament de Llinars del Vallès, Jacint Bachs Folch, Pedro Mares Ibáñez Envases del Vallès
Història Som una Fundacio creada al 2006 i que prove d'una Associació iniciada el 1995, que tenia el mateix objectiu.
Objectius Construcció del "Torreó Mateu" conegut també com "La Miranda de Llinars del Vallès" atribuït als arquitectes Francesc Berenguer i Antoni Gaudi. Enderrocat l'any 1960. Despres de la construcció el seu objectiu serà el de conservació de l'obra i la promoció del moviment modernista per raons d'interès històric-cultural.
Àrees d'activitats Educació - Cultural
Activitats representatives S'ha posat la primera pedra de ' edifici, fent tot un dia d'activitats festives al poble.S'ha participat en actes lúdics del poble. Participació a la Fira de Sant Jordi promovent un llibre on surt resenyat l'edifici.
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Art i espectacles - Exposicions
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Conservació Patrimoni - Arquitectura i Urbanisme
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 5.180,00 €