FUNDACIÓ LA XARRANCA, FUNDACIÓ SOCIOEDUCATIVA PRIVADA

2007-12-19
Ignasi Muncunill i Roca
Ignasi Moncunill i Roca
La Xarranca és una fundació creada l’any 2007 per CAE, formació i serveis socioculturals amb la voluntat d’assumir les activitats socioeducatives i de lleure que fins aquesta data es duien a terme des del CAE. A parir del 2008, CAE i La Xarranca treballen de manera coordinada, però cadascuna d’elles s’especialitza en àmbits propis: El CAE en formació i programes socioculturals i la Xarranca en l’organització i gestió d’activitats i serveis socioeducatius i de lleure.
Promoure i organitzar activitats educatives, culturals i de lleure adreçades a infants, joves i persones adultes. Educar en els valors detallats en l’ideari de l’entitat.
Ignasi Muncunill i Roca (President), Aina Marcert i Valdés (Secretària), Ferran Renalias i Zuera (Tresorer), Aurèlia Brunet i Masats (Vocal), Jordi Santamaria i Gamez (Vocal), Xavier Puertas i Espin (Vocal)
1.184.600,00 €