FUNDACIÓ LACETÀNIA

Gerència:
Francisco Fernández Álvarez
Fundadors:
Cambra de Comerç i indústria de Manresa, Patronal Metal·lúrgica del Bages, iES i Lacetània de Manresa.
Foment de la formació professional.
Sr. Pere Casal Perramon, president de la Cambra de Comerç de Manresa (Presdident), Consell Comarcal del Bages (Vocal), Sr. Francesc Delis Ramons, director de l'Institut Lacetània (Sotspresident 1r), Sr. Ivan Matamala Giralt, representant de l'Institut Lacetància (Sotssecretari), Sr. Joan Antoni López Martínez, representant de l'Escola Universitària Politècnica de Manresa (Vocal), Sr. Joan Cauadell Vilella, gerent de l'Institut Lacetània (Vocal), Sr. Jordi Tragant Mestres de la Torre, representant de la Cambra de Comerç i Indústria de Manresa (Vocal), Sr. José María Férez Fernandez, representant de l'Institut Lacetània (Vocal), Sr. Josep Gràcia Casamitjana, secretari de la Cambra de Comerç de Manresa (Secretari), Sr. Llorenç Juanola Foixench, repressentant de la Cambra de Comerç i Indústria de Manresa (Vocal), Sr. Lluís Vidal Sixto Orozo, representant de Comissions Obreres (Vocal), Sr. Marc Vidal Castelló, representant de la Patronal Metal·lúrgica de Manresa (Vocal) (Vocal), Sr. Ramon Roig Camprubí, representant de Fapaes (Vocal), Sr. Xavier Alcántara Oliva, representant de l'Institut Lacetància (Interventor), Sr. Xavier Perramon Ferran, president de la Patronal Mertal·lúrgica del Bages (Sotspresident 2n), Sra. Anna Vidal Espinalt, representant dels Insituts Públics del Bages (Vocal), Sra. Georgina Soler Cerezo, representant dels Institus Públics de Manresa (Vocal), Sra. Mar Raluy Garcia, representant del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya (Vocal), Sra. Mercè Torras Galí, representant de PIMEC, petita i mitjana empresa de Catalunya (Vocal), Sra. Montserrat Sala Nova, representant de la Cambra de Comerç i Indústria de Manresa (Vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Pressupost anual: