FUNDACIÓ MAITE IGLESIAS BACIANA

Lloc web http://wwwfmib.org
Persona de contacte Begoña Iglesias
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Jaime Iglesias Sitjes, María Teresa Baciana Gisbert, Ana Gisbert Cases, Maurici Iglesias Baciana, Ana Iglesias Baciana, Ricardo Iglesias Baciana, Begoña Iglesias Baciana, Montserrat Iglesias Sitjes i Josefa Portabella i de Alós.
Història MAITE Iglesias Baciana, Fundació Privada, va ser constituïda el 28 d'abril de 1995, arran de la mort de Maite Iglesias Baciana, jove de 28 anys. D'aquí la idea de crear una Fundació que tornés a Maite la seva vida, ara només "jurídica", i que tingués projecció en els altres, que pogués fer el bé que a ella li hagués agradat continuar fent.
Objectius La Fundació té com a objectiu ajudar a aquestes dones joves menors de trenta anys de qualsevol raça, nacionalitat o creença religiosa, que estiguin disposades a lluitar per aprofitar les oportunitats de millorar que se'ls presenten en la seva vida però que no poden fer-ho per manca de recursos , especialment, els econòmics.
Àrees d'activitats Educació - Serveis socials
Activitats representatives Ajuts pe e als estudis professionals i superiors tant a nivell nacional com internacional.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Beques i premis
Sectors atesos: serveis socials i salut Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 220.000,00 €