FUNDACIÓ MANUEL OLIVÉ SANS

Director i/o gerent Pere Ramon Magriñà
Persona de contacte Roberto Blanco
Data, creació de la fundació 27/06/1995
Fundadors Àngel Surroca Surroca, Elisabeth Giambanco de Ena, Francisco Quintana i Cascante, José M. Puigdoria, Juan Manuel Olivé, Patricia Olivé, Ana Llaudet, M. Ángeles Fidalgo, Alejandro Maymo Fuentes, Casimir Aumacellas, Emilio Olive, Ernesto Millet, Frederic Roda, Guillermo Bas, José Luis Aznar, José M. Millet, Juan Almirall Arnal, Luis Fuster Pérez, Luis Jiménez Sayo, Luis Saladich, Montserrat Cots, Montserrat Mariné, Pedro Saladich, Pere Ramón Magriñà, Roberto Blanco Rodríguez, Rosa Castell Cuch, Santiago Raventós, Rosa M. Novellas Carreras, Antonio Margarit, Valentino Pascueci de Angelis, Miguel Pelegrín, Rosa M. Carreras Fontcuberta i Sebastià Salvadó Plandiura.
Objectius Donar a conèixer al públic més ampli possible, l'obra i la trajectòria professional com a miniaturista del Sr. Manuel Olivé Sans, principalment a Catalunya. La Fundació promourà i donarà continuïtat a la tasca iniciada pel Sr. Manuel Olivé Sans en els àmbits del miniaturisme i l'automobilisme.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Exposició de cotxes de Manuel Olivé al Saló Internacional de l'Automòbil de Barcelona. Creació de l'Escola de Miniaturisme Manuel Olivé Sans. Conveni amb el Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya per traslladar al Museu el taller de Manuel Olivé.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions - Publicacions - Serveis de documentació
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Lleure
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional