FUNDACIO MARFÀ PER A LA FORMACIÓ I EL DESENVOLUPAMENT

Persona de contacte Úrsula Suárez
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors Genis Marfa I Pons, Cristina Martinez I Bordonau
Història La Fundació Marfà es va constituir el dia 11 de novembre de 2005 i, d´ ençà fins ara, ha portat a terme la seva missió (cooperació al desenvolupament en àrees i comunitats econòmicament i socialment desfavorides, mitjançant la formació), havent atorgat 122 beques universitàries a joves de El Salvador, Guatemala, Hondures, Costa Rica, Perú, Equador, Marroc i Moçambic.
Objectius Consolidar la seva presència en els esmentats països atorgant el màxim nombre de beques, efectuant les tasques de sensibilització i conscienciació necessàries, per tal de que aquests joves esdevinguin, en un futur, una font de riquesa pels seus respectius països.
Àrees d'activitats Educació
Activitats representatives A data 8/10/2008 la Fundació Marfà té atorgades 122 beques a diferents països: El Salvador, Hondures, Guatemala, Costa Rica, El Marroc, Moçambic, Perú, Equador i a Barcelona. A l´any 2007 es va crear el Projecte Coralis de difusió de la missió de la Fundació Marfà a Catalunya organitzant el “I CONCURS INTERNACIONAL DE CORALS INFANTILS CIUTAT DE BARCELONA” que va tenir lloc els dies 1 i 2 de desembre de 2007 al Palau de la Música de Barcelona.
Tipus d'activitats Projectes cooperació i desenvolupament - Activitats de lleure - Sensibilització - Beques i premis - Art i espectacles
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Desenvolupament
Sectors atesos: serveis socials i salut Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional