FUNDACIÓ MARTÍ L'HUMÀ. TOT CONCA

Lloc web http://www.martilhuma.cat
Persona de contacte Joan Sanfeliu Sabater
Data, creació de la fundació 01/01/1995
Fundadors Joan Sanfeliu de Miquel, Matis Solé Maseras, Josep Gomis Martí, Ramon Francesc Ollé, Andrés Mayayo Artal, Joan Cartañá Martí, Joan Sanfeliu Sabater i Matias Vives March.
Història El grup de patrons fundadors va pendre la iniciativa de crear una Fundació Privada per canalitzar recursos econòmics d'empreses de la Conca de Barberà, recursos fruit de la seva voluntat d'actuació en Responsabilitat Social Corporativa, que puguin ser gestionats per un Patronat Independent.
Objectius En l'àmbit de la Conca de Barberà: - Contribuir a la promoció de la Cultura. - La defensa del patrimoni artístic, arquitectònic, cultural, etnològic i natural.
Àrees d'activitats Cultural - Medi Ambient - Recerca
Activitats representatives - Reconeixement per a treballs de recerca científica a alumnes de 2n de Batxillerat de l'IES Martí l'Humà de Montblanc. - Finançament de l'obra de teatre representada a la Festa del Trepat de Pira. - Suport al Concert de Música Antiga del Monestir de Poblet i l'organització de la festa
Tipus d'activitats Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions - Publicacions - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arquitectura i Urbanisme - Arts - Ciències Naturals - Ciències Socials - Conservació Patrimoni - Medi Ambient