FUNDACIÓ MASVIDA

Correu electrònic masvida@fundacionmasvida.org
Director i/o gerent Stephen Ross
Persona de contacte Juan Andrés Torrecillas Martínez
Fundadors Stephen John Ross, Evaristo Pérez Sánchez.
Història La Fundació va néixer com a entitat útil per a la societat i per contribuir a la millora de la vida col·lectiva. Aquesta és la màxima que va impulsar els fundadors, homes de l'àmbit empresarial sensibles a les necessitats socials i que d'aquesta manera fan la seva aportació a favor dels més necessitats en el camp de la salut i el benestar social.
Objectius Desenvolupament, protecció del foment i divulgació d'estudis i recerques sobre temes i activitats mèdiques i sanitàries més avançades, en els seus aspectes assistencial, docent i d'investigació. Desenvolupament i promoció de serveis i estades de dependència per a minusvalideses, discapacitats i tercera edat.
Àrees d'activitats Recerca - Salut (hospitalària) - Serveis socials
Activitats representatives Assessorament i subvenció d'assistències mèdiques avançades.
Tipus d'activitats Assistència Sanitària - Cursos-Congressos-Conferències - Serveis de documentació - Serveis socials
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Ciències Socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - General - Gent Gran
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya