FUNDACIÓ MERITXELL

Nom FUNDACIÓ MERITXELL
Adreça Carrer d'en Passet,16 (Urbanització Can Quirze)
Codi postal i ciutat 08304 Mataró
Regió Maresme
Telèfon 937556550
Correu electrònic secretaria@escolameritxell.org
Lloc web http://www.fundaciomeritxell.cat
Director i/o gerent Eduard Solé Carrizo (Director Pedagògic)
Persona de contacte Georgina Godayol (Directora Econòmica)
Data, creació de la fundació 01/01/1987
Història La Fundació Cultural Meritxell va néixer com a fundació cultural el 2 de setembre de 1987 amb la finalitat fonamental de donar suport a l'Escola Meritxell i estimular iniciatives culturals, educatives i socials relacionades amb el món de l'ensenyament. Posteriorment va adquirir el caràcter de docent, i passà a fer-se càrrec com a titular i propietària de l'Escola, fet que va quedar registrat mitjançant escriptures notarials el 14 d'octubre de 1992.
Objectius Donar suport i estimular iniciatives culturals, educatives i socials relacionades amb el món de l'ensenyament amb projecció a la ciutat de Mataró i a la comarca del Maresme. Garantir i tutelar l'estil propi de l'Escola Meritxell. Vetllar perquè les actuacions a l'Escola Meritxell siguin coherents amb el projecte educatiu i el reglament de règim intern de l'Escola.
Àrees d'activitats Educació
Activitats representatives Ensenyament
Tipus d'activitats Ensenyament
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Agrupació Escolar Catalana, Associació Centres Autònoms d'Ensenyament de Barcelona.
Protectorat Generalitat de Catalunya
Data de registre 29/07/1988