FUNDACIÓ MIGUEL GIL MORENO

Regió Barcelonès
Correu electrònic info@fundacionmiguelgilmoreno.com
Persona de contacte Alicia De Muller
Fundadors Patrocinio Macián Blaya, Alvaro Gil Moreno de Mora, Amalia Gil Moreno de Mora, Patricia Gil Moreno de Mora, Felio Vilarrubias Guillamet
Història El 24 de maig del 2000 una emboscada guerrillera va acabar a Sierra Leone amb la vida de Miguel Gil Moreno, camarograf. Companys seus escriuen el Llibre"Els ulls de la guerra" destinant a crear el Premi Miguel Gil Moreno de Periodisme. Veient la repercussió que la mort de Miguel havia tingut, la seva família va crear una Fundació per seguir l'obra que ell anònimament havia començat.
Objectius 1) Promoure i vetllar per la formació i la seguretat dels periodistes free-lance en el desenvolupament de la seva activitat, especialment, dels corresponsals de guerra en situacions de greu risc professional. ? 2) ?La promoció i execució de projectes humanitaris.
Àrees d'activitats Responsabilitat Social Corporativa - Cultural - Salut (hospitalària) - Educació
Activitats representatives Exposició "La vitrina del fotograf"-Palau Robert Generalitat - Octubre-Novembre 2008, VIII Premi de Periodisme Miguel Gil Moreno-Maig 2008
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Difusió Pensament - Desenvolupament - Afers internacionals - Altres - Audiovisuals
Sectors atesos: serveis socials i salut Altres