FUNDACIÓ MINA D'AIGÜES DE TERRASSA

Persona de contacte Avel·lí Martorell i Estrenjer
Data, creació de la fundació 01/01/2004
Fundadors Mina Pública d'Aigües de Terrassa
Història Neix com a part del desenvolupament de la responsabilitat social Mina Pública d'Aigües de Terrassa, SA i de la seva dilatada història. Són més de 170 anys durant el quals la Societat ha estat oferint un servei públic amb la intenció de donar un valor afegit, amb l'objectiu de promoure i fomentar, sense ànim de lucre, la millora de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem.
Objectius Les motivacions van estar fonamentades en dues raons principals: La preocupació mediambiental i la cerca d’un instrument jurídic capaç d’organitzar i de canalitzar tot un seguit d’activitats de mecenatge i solidaritat que duia a terme la Societat fundadora. Promoure i fomentar, sense ànim de lucre, la millora integral de la qualitat de vida de les persones i del medi on habitem, amb activitats de solidaritat, mediambientals, culturals i educatives, combinant el màxim d’objectius en cada activitat.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Medi Ambient - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Solidaritat: El 2012: repartiment de 10 tones d’aliments per atendre 3.850 persones necessitades i 13.500 euros en ajuts a alumnes de famílies en dificultats econòmiques d’escoles d’infantil i primària de Terrassa per a que així tinguin accés a materials i activitats pròpies del curs escolar. Educació: Dins l’agenda el Patronat Municipal d’Educació, oferim gratuïtament 12 activitats que anem a fer a les escoles. El curs 2011-2012 hem fet formació a 5.523 alumnes. Medi Ambient: Neteja de torrents i rieres, contractant persones en risc d’exclusió social.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Art i espectacles - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Esport - Publicacions - Recerca - Serveis socials
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Enginyeria i Tecnologia - Medi Ambient
Sectors atesos: serveis socials i salut Gent Gran - Infància - Pobres
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal