FUNDACIÓ MONA

Director i/o gerent Olga Feliu Olleta
Persona de contacte Olga Feliu Olleta
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Olga Feliu Olleta.
Història La Fundació Mona va néixer de mans de persones que s'han dedicat a protegir els primats que entren per contraban al nostre país i gràcies a la col·laboració de l'organització IPPL (International Primate Protection League).
Objectius Col·laborar amb les autoritats competents en el control d'espècies exòtiques. Ajudar i acollir primats que hagin estat abandonats, maltractats o que estiguin en condicions extremes. Reintroduir els primats en grups estables. Programes escolars d'educació ambiental. Conscienciació en la protecció d'animals. Ajut a centres de recuperació de primats de països d'on aquests animals són originaris. Formació i millora social de la gent relacionada amb la cura dels primats i el seu hàbit en els països d'on aquests són originaris.
Àrees d'activitats Educació - Medi Ambient - Recerca
Activitats representatives Rescat de primats, convenis amb universitats, activitats formatives amb escolars, enregistrament de reportatges pel National Geographic, per a la difusió de la Fundació.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament - Protecció d'animals - Recerca - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Naturals - Medi Ambient
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya
Pressupost anual 305.640,02 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, International Primate Protection League (IPPL).
Olga Feliu Olleta (presidenta)
Amparo Barba Sampedro (secretària)
Manel Maraña Gómez-Polanco (vocal)
Protectorat Generalitat de Catalunya