FUNDACIÓ MUSEU DEL PESSEBRE DE CATALUNYA

Codi postal i ciutat 43400 Montblanc
Regió Conca de Barberà
Persona de contacte Ismael Porta Balanyà
Objectius La Fundació té per objecte: a) La gestió del Museu del Pessebre de Catalunya com a equipament cultural obert al públic. b) Difondre la importància del pessebre com a fet cultural de transcendència. c) La consolidació del Museu del Pessebre de Catalunya com a centre territorial de referència de l'art pessebrista. d) La promoció de seminaris, cursos, conferències, representacions i qualsevol altra manifestació en el Museu del Pessebre de Catalunya, amb la finalitat de difondre el pessebrisme i els seus valors artístics, culturals i socials, amb visió de futur. e) Qualsevol altra activitat encaminada a fomentar el coneixement de l'art i el perfeccionament de la sensibilitat estètica de les generacions presents i futures.
Ismael Porta Balanyà (President)
Matias Vives March (Secretari no patró)
Josep Maria García Palli (Vocal)
Mercè Matilde Vives March (Vocal)