FUNDACIÓ MÚTUA MANRESANA

Director i/o gerent Ramon Llanas Sanmiquel
Persona de contacte Roser Bendicho
Data, creació de la fundació 01/01/2004
Història La Fundació Mútua Manresana, FP és una entitat adaptada de l'antiga Fundació Musdal de Barcelona. És una entitat plenament vinculada a la mútua de previsió social Mútua Manresana, MPS.
Objectius Portem 4 anys vinculats estretament amb la Fundació de la Marató de Tv3 fent actes al Bages en benefici de la Recerca de les malalties. Hem estat en l
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Esportives - Responsabilitat Social Corporativa - Salut (hospitalària) - Serveis socials
Activitats representatives Assistència els dies 14, 15 i 16 d'abril al Mercat del Ram de Vic, potser el mercat de més importància i tradició de Catalunya, tot patrocinant-hi en exclusiva la Mostra de Turisme d'Osona, una iniciativa que comença enguany i que ha de tenir un gran ressò. Esponsoritzar en exclusiva i junt amb l'associació cultural El Galliner l'espectacle musical d'òpera-rock "Rent", important esdeveniment cultural que se celebra a Manresa el 10 de juny. A part de Manresa, solament es representa al nostre país a Figueres, Reus i Barcelona. Participació en la Marxa del Terme, popular caminada i acte social que anualment se celebra a Manresa i al qual acudeixen prop d'un miler de persones. Patrocini de l'edició d'un llibre editat per la prestigiosa editorial Angle, d'un conegut artista manresà i que va sortir a la llum el dia de Sant Jordi. Col·laboració a la Fira de Manresa; esponsoritzacions esportives,...
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Art i espectacles - Beques i premis - Esport - Exposicions - Sensibilització - Serveis socials