FUNDACIÓ MUTUAL DE CONDUCTORS

Telèfon 93 552 94 01
Correu electrònic info@segurosmdc.com
Persona de contacte Josep Corbella i Duch
Objectius Té per objectiu la defensa i la divulgació dels drets humans; la promoció i el foment de la'educació en els valors que configuren la societat democràtica, des del respecte a la persona i la solidaritat, considerant especialment les relacions humanes en l'àmbit del tràfic viari i la conducció de vehicles, així com els efectes que es deriven de la mateixa. Eduació viària. Conscienciar actuals conductors. Col·laborar amb les administracions per a la seguretat en el trànsit.
Activitats representatives Podrà dissenyar programaes formatius i d'estudi, organitzar i celebrar congressos, editar publicacions, desenvolupar activitats divulgatives i gestionar centres. Programes educatius com Road Show. Celebració de la Festa de Sant Cristòfol. Estudis per una conducció segura.
Pressupost anual 80.000,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions Trapfol, Stop Accidents, Institut Guttman i Fundació Vallés Oriental
Juan Badenes Prades (President)
Jordi Herms