FUNDACIÓ MUTUAM CONVIURE

1992-11-25
Josep Arqués Surinyac
Josep Arqués Surinyac
Fundada l'any 1992 per incentivar la feina ben feta en el món de l'assistència sociosanitària i a la dependència a Catalunya. El Grup Mutuam va voler disposar d'una fundació per projectar aquests missatges a la societat.
Francesc Boada i Santamaria, Teodoro Prat i Pallarès, Josep García i Areni, Agustí Montal i Costa, Jaume Pujol i Garriga
La fundació té per finalitats impulsar la formació dels professionals i la resta del personal que presta serveis sanitaris, sociosanitaris i socials, així com promoure la recerca en els mateixos àmbits anteriors; promoure, construir i posar a disposició edificis i instal·lacions per a la prestació dels serveis sanitaris, sociosanitaris i socials; gestionar i prestar assistència i serveis sanitaris i sociosanitaris i socials.
Benet Armengol Obradors, Francesc Brosa Llinares, Jaume Padrós Selma, Joan Nubiola de Castellarnau, Josep Arqués Surinyac, Josep Ballester Roselló, Josep Lluís Vilaseca Requena, Magada Campins Martí, Miquel Vilardell Tarrés (President), Ramon Pujol Farriols
622.259,36 €