FUNDACIÓ NAGA

Director i/o gerent M. Dolors Gandia Espinosa
Persona de contacte Natalia Alsina Gandia
Data, creació de la fundació 01/01/1998
Història Centre de rehabilitació neurològica per a pacients amb patologies variades. Realització de jornades sobre rehabilitació. Biblioteca especialitzada.
Objectius Realitzar tractaments de rehabilitació (fisioteràpia, logopèdia, neuropsicologia, etc.) per a pacients amb patologies neurològiques. Realitzar cursos de fisioteràpia i neuropsicologia.
Àrees d'activitats Salut (hospitalària) - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Rehabilitació i psicoteràpia. Cursos de perfeccionament en tècniques de rehabilitació. Xerrades per a pacients.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Sensibilització - Serveis socials - Rehabilitació i psicoteràpia - Assistència Sanitària
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Formació Continuada
Sectors atesos: serveis socials i salut Gent Gran - Discapacitats
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya