FUNDACIÓ NATURA

Director i/o gerent Francesc Giró
Persona de contacte Francesc Giró
Data, creació de la fundació 01/01/2004
Fundadors Francesc Giró, Kenty Richardson, Concepció Amigó, Jürg Michael Suter, Ferran Rodés, Empar Vaque, Victor Ivanow
Objectius Conservar la diversitat biològica mitjançant la protecció, millora i restauració dels ecosistemes naturals. Treballar per a la creació d'una xarxa d'espais naturals protegits mitjançant la compra i donació de finques, la signatura d'acords de gestió amb la propietat i la compra de drets d'explotació de recursos. Fer compatibles els valors naturals amb l'ús públic dels espais protegits i promoure l'ecoturisme com a eina de desenvolupament sostenible. Mobilitzar la societat en la gestió i la conservació dels espais naturals per mitjà del voluntariat
Àrees d'activitats Medi Ambient - Responsabilitat Social Corporativa
Activitats representatives Creació d’una Àrea Marina Protegida al Garraf; conservació de les Estepes de Ponent al Clot de la Unilla; restauració i gestió de l’Estany de Sils; restauració, ecoturisme i desenvolupament sostenible a la llacuna de Huacarpay (Perú); programa d’exposicions sobre Canvi Climàtic.
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Art i espectacles - Exposicions - Projectes cooperació i desenvolupament - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Protecció i conservació - Recursos naturals
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 2.483.294,62 €