FUNDACIÓ NEUF 72 CELESTE

Regió Barcelonès
Telèfon 936242425
Correu electrònic jeanpaup.clemente.75@gmail.com
Objectius La Fundació Neuf 72 Celeste té per objecte: 1) Millorar el nivell de vida d'aquells nens que provenen dels sectors més pobres i necessitats de Catalunya així com d'altres ciutats del món, per tal que puguin accedir i gaudir realment dels seus drets com ara alimentació, vestit, educació, drets bàsics de tota persona. 2) A més de contribuir al benestar de la gent gran, preferentment aquelles que es trobin en una situació de precarietat, vivint soles o que tinguin dificultats físiques i psíquiques. 3) Igualment la Fundació podrà cooperar i establir convenis amb altres institucions públiques o privades, com també constituir i / o participar en tots aquells mitjans instrumentals que consideri necessaris, tant per al desenvolupament dels seus serveis i accions com per aconseguir els màxims recursos possibles per contribuir al compliment dels fins fundacionals. La Fundació pot, en exercici de la seva pròpia activitat i, de manera genèrica, dur a terme totes les actuacions conduents al millor assoliment dels seus fins. D'altra banda, l'enunciació dels mateixos no els atorga ordre de prelació algun entre ells. El desenvolupament dels fins de la Fundació podrà efectuar-se, entre d'altres maneres possibles, pels següents, que s'enumeren sense propòsit exhaustiu: a.- Per la Fundació directament, en instal·lacions pròpies o alienes. b.- Creant o cooperant a la creació d'altres entitats de naturalesa associativa, fundacional o societària. c Participant o col·laborant en el desenvolupament de les activitats d'altres entitats, organismes, institucions o persones de qualsevol classe, físiques o jurídiques, que d'alguna manera puguin servir als fins perseguits per la Fundació.
Maryse Viviane Clemente (President)
Jean Paul Joseph Clemente (Vicepresident)
Elisabeth Christine Kraut (Secretària)
Data de registre 17/02/2016