FUNDACIÓ NEXIA FUNDACIÓN PARA EL DESARROLLO DE LA FAMILIA EMPRESARIA

Regió Barcelonès
Telèfon 932153359
Correu electrònic bufetbergos@bergos-advocats.com
Objectius Promoure i implantar iniciatives per a la sensibilització, informació, formació i ajuda a les Famílies Empresarials que contribueixin a afavorir una empresa sòlida i reeixida, basada en una relació família-empresa bé organitzada i estructurada, tenint en compte la capacitat de les empreses familiars per a generar ocupació i la importància que el creixement de les mateixes suposa per a l'economia espanyola. Així mateix, la Fundació es proposa resoldre els conflictes entre les necessitats econòmiques de les famílies i les de l'empresa amb la finalitat de que els empresaris compatibilicen propietat, gestió i família; proporcionar formació adequada per a atreure i retenir a professionals no familiars; servir de fòrum per a l'intercanvi d'experiències entre els empresaris; fomentar l'adaptació de l'estructura organitzativa de l'empresa al seu creixement; fomentar el coneixement de l'empresa familiar en les universitats i transmetre a la societat la importància de les empreses familiars com font de generació de riquesa i ocupació.
Àmbit geogràfic d'actuació
Protectorat Ministeri d'Educació i Ciència