FUNDACIÓ NOGUERA

Nom FUNDACIÓ NOGUERA
Adreça Notariat, 4 (Col·legi de Notaris)
Codi postal i ciutat 08004 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 933174800
Correu electrònic rmoliveras@catalunya.notariado.org
Persona de contacte Rosa Oliveras
Data, creació de la fundació 20/07/1976
Fundadors RAIMON NOGUERA GUZMAN
Objectius Els treballs que promou la Fundació s'emmarquen en les sis línies de publicació següents: 1.- Inventaris d'arxius notarials de Catalunya. 2.- Col·lecció de textos i documents. 3.- Llibres de Privilegis. 4.- "Acta notariorum cataloniae". 5.- Estudis. 6.- Diplomataris. Destaca també l'organització de Congressos i trobades, la beca anyal "Raimon Noguera" i la col·laboració amb altres institucions, elaboració del nou catàleg de l'Arxiu Històric de Protocols de Barcelona, la publicació de la revista "Estudis Històrics i Documentals dels Arxius de Protocols" i amb la Universitat.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives La Fundació Noguera publica anualment uns deu títols, entre els quals destaca enguany l'obra sobre l'Arxiu Comtal de Barcelona, l'educació de les obres del metge Arnau de Vilanova, la publicació dels llibres de privilegis de la ciutat de Girona, la comunitat jueva de Barcelona (1438-1391). També s'ha organitzat el Segon Congrés de Notariat Català.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Ajuts projectes-entitats - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Publicacions - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Conservació Patrimoni
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 24.897,72 €