FUNDACIÓ NOU BARRIS PER A LA SALUT MENTAL (FNB)

Nom FUNDACIÓ NOU BARRIS PER A LA SALUT MENTAL (FNB)
Adreça Ptge. Valldaura, 214, 1r
Codi postal i ciutat 08042 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 932761695
Correu electrònic reyes@f9b.org
Director i/o gerent Carmen Grifoll de la Esperanza
Persona de contacte Carmen Grifoll De La Esperanza
Data, creació de la fundació 12/01/1991
Fundadors Joan Badia i Cardús, Alicia Monné i Iasaga, Carmen Grifoll de la Esperanza, Begoña Matilla i Serrano i Montserrat Puig i Sabanés.
Història La Fundació Nou Barris (FNB), entitat sense afany de lucre, va ser creada amb la finalitat d'afavorir i fomentar la salut mental de la població infantil i juvenil (0 a 18 anys) del Districte 8 de Barcelona. Els objectius de la FNB són l'orientació, atenció i prevenció dels trastorns de salut mental. La FNB és una entitat proveïdora de l'SCS, participa en l'elaboració del Pla de Salut de Catalunya per al Consorci Sanitari de Barcelona del sector corresponent. La FNB manté estretes relacions i coordinacions de treball amb el Dept. d'Ensenyament, Justícia Juvenil, xarxa sanitària, etc.
Objectius Potenciar la salut mental en el camp de la infància i adolescència al Districte 8 de Barcelona en particular i a Catalunya en general, en tres vessants: prevenció i assistència, docència i recerca, debats i publicacions.
Àrees d'activitats Salut (hospitalària)
Activitats representatives Publicació de la revista de la FNB L'Interrogant, jornades de debat de la FNB i assistència primària en Salut Mental a la població infanto-juvenil del Districte 8 de Barcelona.
Tipus d'activitats Publicacions - Cursos-Congressos-Conferències - Recerca - PMVAD - Assistència Sanitària
Sectors atesos: serveis socials i salut Joventut - Infància
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Pressupost anual 807.447,76 €
Participació en altres organismes Unió Catalana d'Hospitals, Fòrum d'Iniciatives.
Manuel Pérez Benzal (president)
Ramon Morera
Jordi Sarsanedes