FUNDACIÓ NOU CAMÍ

Nom FUNDACIÓ NOU CAMÍ
Adreça Doctor A. Pujadas, 38 (Sant Benito Menni, 1)
Codi postal i ciutat 08830 Sant Boi de Llobregat
Regió Baix Llobregat
Telèfon 93 330 64 09
Correu electrònic fnc@fnoucami.org
Lloc web http://www.hospitalariasbarcelona.org/articles-mostra-1958-esp-fundacion_nou_cami.htm
Director i/o gerent Gloria López Cañete (Coordinadora), M. Luisa Cuadron Serna (Presidenta)
Persona de contacte Gloria López
Data, creació de la fundació 01/01/2005
Fundadors Ma. Nieves Ibarra Aristu, Sofía Paz Garayoa Artazcoz, Antonia Iborra Coma, Rosario Martínez Idiazabal Tomás Arranz Muñecas, Julián Gabarre Mir, José M. Peña Sáez Cid i Alonso Sanz Cid.
Història És una fundació benèfico-social creada per un grup de professionals l'any 1988 i que des del començament ha tingut el suport desinteressat de la Congregació de les Germanes Hospitalàries del Sagrat Cor de Jesús. El seu objectiu és ajudar tota mena de pacients, però de manera molt especial els malalts mentals i disminuïts psíquics.
Objectius Ajut als malalts mentals en aquells aspectes en què les administracions, la societat i els mateixos familiars no els poden atendre. Promoció de clubs socials, tuteles per a incapacitats amb desarrelament familiar, administració dels seus béns, acompanyament.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives Tutela de malalts mentals incapacitats. Recursos d'oci per a malalts mentals: Club Social. Psicotelèfon: telèfon de la salut mental consistent en un recurs d'escolta i contenció.
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Beques i premis - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Dones - Malalts mentals - Tutelars
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 431.417,94 €