FUNDACIÓ NOUS HORITZONS

Director i/o gerent Marc Rius Piniés
Persona de contacte Marc Rius
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Rafael Ribó i Massó, Joan Armet i Gómez, Salvador Goya i Noset, Eulàlia Vintró, Joan Saura i Gaporta, Gregorio López Raimundo, Ramon Espasa i Oliver, Luis Salvadores i Velasco, Emili Gasch i Grau i Sebastià Gurapo i Ramos.
Història La Fundació és hereva de la històrica revista amb el mateix nom, fundada el 1960. Constituïda el 1992, és la fundació vinculada a Iniciativa per Catalunya-Verds.
Objectius Promoció, foment, estudi i recerca de les ciències polítiques i socials, des d'una perspectiva progressista i transformadora.
Àrees d'activitats Medi Ambient - Cultural
Activitats representatives Activitats en quant a sensibilització en matèria de la pau i els drets humans. Activitat de recuperació de la memòria social i democràtica i homenatge als represaliats del franquisme. Conferències de economia i ecologia. Estudis i investigació al voltant de la presència de les dones en l'activitat política.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Assistència Sanitària - Sensibilització - Serveis de documentació - Beques i premis - Art i espectacles
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Difusió Pensament - Altres
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 300.000,00 €