FUNDACIÓ OBRA SOCIAL BENÈFICA DE CASTELLAR DEL VALLÈS

Direcció:
Eulàlia Vilarasau Alegre
Història:
La nostra entitat té més de 75 anys d'història. Els seus estatuts fundacionals daten de l'any 1928, quan es va constituir com a Patronat.
Des de la seva fundació l'entitat ha tingut com objectiu principal l'atenció social a les persones. En els darrers 40 anys s'ha especialitzat en l'atenció a la gent gran, i ho fa a través dels serveis d'habitatges tutelats, centre de dia, residència assistida, servei de menjador i unitat per a malalties neurodegeneratives. La nostra Fundació també té signat un conveni amb la Generalitat de Catalunya, de manera que és centre col·laborador del programa de Suport a l'Acolliment Residencial, per a persones grans.
Alcade de Castellar del Vallès (president), Regidor de Benestar Social de l'Ajuntament de Castellar (Secretari), Rector del municipi (vicepresident), representant de la Parròquia del municipi (Vicesecretari), Josep Arderius Casanovas (vocal), Josp Gili Parés (Vocal), Maria Aldeguer Sebastian (vocal)
Organismes als quals pertany:
Coordinadora Catalana de Fundacions
Pressupost anual: