FUNDACIÓ PER A LA INVESTIGACIÓ I FORMACIÓ EN COMUNICACIÓ EXPERIENCIAL-OBICEX-

2014-07-01
Xavier Salla García
Xavier Salla García
Constituïda a gener de l 2014, l'entitat ha estat autoritzada pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per a impartir el nou CFGS nomenat "Mons Virtuals, Realitat augmentada i Gamificació". En el curs 2015/16 ha iniciat l'activitat docent superant el número d'alumnes autoritzats inicialment, per la qual cosa ha demanat, i se li ha concedit, l'autorització per augmentar el rati.
Sr. Xavier Salla García, les Congregacions Religioses Fills de la Sagrada Família Jesús, Maria i Josep, Mínima Congregación de Siervas del Sagrado Corazón, Misioneras Cruzadas de la iglesia i Hermanas Carmelitas de San José i les societats Centre d'Estudis Roca, S.L. i Argos Catalunia, S.L.
Promoure la investigació, crear i realitzar formació a persones en especialitats tecnològiques connectades amb la comunicació en tots els àmbits, així com proposar definicions amb rigor científic per nous conceptes, com pot ser la comunicació experiencial, entre d'altres.
192.000,00 €