FUNDACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT SOCIAL (FUNDESOC)

Nom FUNDACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT SOCIAL (FUNDESOC)
Adreça Av .Aprestadora, 158, baixos
Codi postal i ciutat 08902 L Hospitalet de Llobregat
Regió Barcelonès
Telèfon 936674436
Correu electrònic hospitalet.fundesoc@gmail.com
Lloc web http://www.fundesoc.cat
Director i/o gerent M. José López Aznar
Persona de contacte M. José López Aznar
Data, creació de la fundació 01/01/1995
Fundadors Antonio García Peña, Gabriel Vázquez Duarte, Manuel Jiménez Vázquez, José Luis Rodríguez Brandia, Juan Manuel Hernández Lafuente, Victoriano Prieto Carrasco i Jacinto Valle Valle.
Història FUNDESOC és una fundació privada sense ànim de lucre, constituïda l’any 1995 es regeix per un patronat i està acollida al Protectorat de Fundacions de la Generalitat de Catalunya des de l’any 1996
Objectius Objectiu prioritari la formació de treballadors/es dels sectors d’activitat construcció, metall i afins (fusta / suro, ciment / ferralla, ceràmica / teules), i està vinculada a la Federació de MCA-UGT de Catalunya en matèria de formació per a la impartició d’activitats formatives, al servei dels treballadors/es en actiu i en situació d’atur demandants d’ocupació.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Plans Formatius Sectorials Estatals i Autonòmics del Consorci per la Formació Continua de Catalunya, per a les empreses a través de la Fundación Tripartita para la Formación en el Empleo (FTFE), Formació Ocupacional del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC)
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Ensenyament
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Formació Continuada
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Participació en altres organismes MCA-UGT, Generalitat de Catalunya. Consorci per a la Formació Continua de Catalunya, SOC. Servei d’Ocupació de Catalunya, FLC. Fundación Laboral de la Construcción.
Isabel Martínez Abril (presidenta)
José Antonio Pasadas Muñoz (Vicepresident)
Susana Inmaculada Fructuoso González (Secretària)
Juana Arenas Gómez (vocal)